"To była kampania naznaczona brakiem awokado"
Nie czekanie na lepsze ceny okazało się zwycięską strategią portugalskiego sezonu awokado, mówi Rocio del Pilar Rodrigues, dyrektor sprzedaży portugalskiego eksportera awokado Global Avocados: "Nasza kampania awokado rozwinęła się bardzo pozytywnie. Na szczęście w ubiegłym sezonie zdecydowaliśmy się podążać naturalnym kursem, zupełnie odwrotnie niż większość hiszpańskich producentów. Nie wstrzymywaliśmy

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Awokado