Tomra przygotowuje się do Światowego Kongresu Awokado
Tomra Food podzieli się swoimi najnowszymi osiągnięciami w zakresie technologii post-harvest i przedstawi pracę naukową dotyczącą metod pomiaru w celu poprawy jakości produktu podczas zbliżającego się Światowego Kongresu Awokado.
Wspierając kongres jako Złoty Sponsor, Tomra będzie gospodarzem przedkongresowego spotkania networkingowego w swojej siedzibie w Auckland oraz gospodarzem Śniadania Innowacji, podczas którego zostanie przedstawiona prezentacja na temat
>.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Awokado