"W tym roku spodziewamy się mieć o 20-30% więcej awokado niż w roku ubiegłym".
Kampania mango w Maladze dobiega końca. "Pozostały tylko ostatnie odmiany Keitt i Sensation, które są najnowszymi odmianami na tym obszarze, a prawda jest taka, że koniec pozostawia nas z gorzkim uczuciem, ponieważ była to kampania o 75% mniejszym wolumenie w porównaniu do ubiegłego roku", mówi Prudencio Lopez, kierownik Natural Tropic. "Nadal promujemy markę Mango de Málaga we wszystkich naszych liniach,

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Awokado