WAO rozpoczyna kampanię promującą wartości odżywcze i zdrowotne awokado
Światowa Organizacja Awokado (WAO), organizacja non-profit, która reprezentuje producentów, eksporterów i importerów awokado z całego świata, ma przyjemność ogłosić rozszerzenie działań edukacyjnych w celu promowania awokado na rynku indyjskim.
Organizacja WAO, założona w 2016 r. w celu promowania spożycia awokado i jego korzyści zdrowotnych, uważa, że Indie stanowią znaczącą szansę
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Awokado