Wykorzystanie w marketingu informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju i zdrowia może zwiększyć popyt na świeże produkty i ich konsumpcję
Zrównoważony rozwój jest przyszłością globalnej gospodarki, zwłaszcza przemysłu świeżych produktów, według szefa zrównoważonego rozwoju w New Zealand Trade and Enterprise.
Florence Van Dyke powiedziała podczas niedawnego Światowego Kongresu Awokado w Auckland, że młodsi konsumenci zmieniają swoje zwyczaje związane z wydatkami, a zrównoważony rozwój stał się "górną wartością", co pokazuje, że ludzie troszczą się o
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Awokado