Wzrost zysku netto Fresh Del Monte w I kw.
Fresh Del Monte ujawnił wzrost zysku netto w pierwszym kwartale (Q1) 2023 r., chociaż sprzedaż netto spadła w porównaniu z tym samym okresem 2022 r.
Sprzedaż netto spadła o 1 procent do 1,128 mld USD, na co wpływ miały niższe jednostkowe ceny sprzedaży awokado, niższe wolumeny w segmencie produktów świeżych i o wartości dodanej oraz negatywne wahania kursów walutowych, przede wszystkim
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Awokado