Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Badane wskazują, że „smutne” banany motywują klientów do ograniczenia marnowania jedzenia.

2024-12-02 16:00
Źródło: Fruitnet.com
Być może to jest wynikiem wpływu niedawnych filmów, takich jak "Sausage Party", animowana komedia przedstawiająca walkę antropomorficznych produktów spożywczych, albo może to być absurdalność widoku samotnej banana przyklejonej do ściany i sprzedanej za miliony jako dzieło sztuki, ale empatia dla jedzenia może być na wzroście.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Banany

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem