Badania: Empatia wobec "smutnych" bananów sprawia, że kupujący decydują się na ograniczenie marnowania jedzenia.
2024-12-09 12:00
Źródło:
Fruitnet.com
W badaniu porównano skuteczność oznakowania "smutnych singli" z "szczęśliwymi singlami" dla luzowych bananów i pomidorów. Pomimo że oba nastroje okazały się skuteczniejsze niż szyld bez emocji („Tutaj są pojedyncze banany, które również
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Banany
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem