Chiquita na różowo dla świadomości raka piersi
Siódmy rok z rzędu Chiquita zmienia swoją niebieską naklejkę, aby uczcić Narodowy Miesiąc Świadomości Raka Piersi.
Nowa Różowa Naklejka, wykonana tak, aby pasowała do Różowej Wstążki, międzynarodowego symbolu świadomości raka piersi, ozdobi 200 milionów bananów Chiquita na całym świecie.
Drobna zmiana, wprowadzona we współpracy z American Cancer Society (ACS), ma na celu
...

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Banany