"Decydującym czynnikiem była zmiana z handlowca na dostawcę usług"
Z powodu kompleksowej zmiany strukturalnej, a także stopniowej koncentracji handlu, rynek bananów w Niemczech zmienił się zasadniczo w ostatnich latach. Pomimo pandemii i inflacji, spożycie krzywych owoców na mieszkańca w Niemczech utrzymywało się w ostatnich latach na wysokim poziomie (według Statista w sezonie 2021/2022 zjedzono około 1,09 mln ton). Rozmawialiśmy z

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Banany