Drugi rok kampanii "Życie jest lepsze"
"Życie jest lepsze z warzywami, owocami i bananami" to hasło europejskiej kampanii komunikacyjnej skierowanej do millenialsów, która została uruchomiona w ubiegłym roku i będzie kontynuowana w tym roku.
W dniu 25 maja 2022 r. kampania "Życie jest lepsze" została zainicjowana przez Interfel, AIB (Międzybranżowe Stowarzyszenie Bananowe), Bord Bia - Irish Food Board i Freshfel. Współfinansowana przez Europejski

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Banany