Empatia dla "smutnych" banan zwiększa sprzedaż i zmniejsza marnotrawstwo żywności.
2024-12-09 00:00
Źródło:
Italiafruit.net
Badanie przeprowadzone przez Szkołę Zarządzania na Uniwersytecie w Bath w Wielkiej Brytanii i opisane w komunikacie prasowym wykazało, że stosowanie znaków emocjonalnych w punkcie sprzedaży, a w szczególności w dziale owoców i warzyw, może zwiększyć zachętę konsumentów do wyboru produktów.
Italiafruit.net

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Banany
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem