Fundacja Fairtrade uruchamia nową kampanię w Wielkiej Brytanii.
2024-09-09 11:00
Źródło:
Fruitnet.com
Nowa kampania uruchomiona na czas Dwutygodnia Sprawiedliwego Handlu ma na celu pokazanie, że brytyjscy konsumenci mają moc pomocy w ochronie przyszłości codziennych artykułów, takich jak banany, kakao i kawa, poprzez łączny wpływ decyzji zakupowych.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Banany
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem