Fyffes wprowadza ananasy bez korony, aby zmniejszyć emisję CO2.
2024-09-30 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
Ananas bez korony w celu redukcji emisji dwutlenku węgla. Wprowadzenie tej innowacji na rynek europejski jest inicjatywą firmy Fyffes, która od ponad 130 lat dostarcza milionom ludzi na całym świecie bogaty wybór produktów tropikalnych, takich jak banany, melony i ananasy. Konsumenci doceniają to.
Freshpointmagazine.it

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Banany
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem