Fyffes zmienia markę bananów w Europie kontynentalnej
Grupa produktów świeżych Fyffes ogłosiła plany zmiany marki bananów w Europie kontynentalnej z tradycyjnej nazwy na Trudi's, nową markę konsumencką z siedzibą w Dublinie. Ta strategia rebrandingu wpłynie na segment bananów premium firmy, z wyłączeniem produktów dystrybuowanych w Wielkiej Brytanii i Irlandii.
Wprowadzona na rynek w październiku marka Trudi's ma na celu podkreślenie korzyści zdrowotnych
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Banany