Interfel: Kampania "Życie jest lepsze" skupia się na millenialsach
Europejska kampania została uruchomiona w maju 2022 r. i obecnie wkracza w drugi z trzech lat. Pod hasłem "Życie jest lepsze" międzybranżowa organizacja parasolowa Interfel, wraz ze stowarzyszeniem przemysłu bananowego AIB, Irish Food Board Bord Bia i Freshfel, chce skupić się w szczególności na millenialsach w ramach programu współfinansowanego przez UE
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Banany