"Konsumenci nie są tak zafascynowani niskimi cenami bananów, jak sklepy detaliczne"
2024-09-30 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
"Już nie jesteśmy po prostu fajnymi dzieciakami na targach handlowych" - mówi Jennie Coleman, prezes i współwłaścicielka firmy Equifruit. "W tym roku wzrosliśmy o 50 procent w porównaniu z ubiegłym rokiem, co pokazuje, że coraz więcej detalistów oferuje banany z certyfikatem Fairtrade swoim klientom." To świadectwo rosnącej świadomości konsumentów.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Banany
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



