Lidl w humorystyczny sposób radzi sobie z wysokimi cenami za pomocą reklamy z motywem bananów w kontekście fobii szwedzkiego ministra
2024-11-27 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
W niedawnej akcji marketingowej Lidl, sieć supermarketów znana z konkurencyjnych cen, wydał plakat z bananami z podpisem "Nasza fobią są wysokie ceny". Ta kampania ściśle współgra z unikatową narracją rozwijającą się w Szwecji z udziałem Pauliny Brandberg, Gender.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Banany
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



