Love Klabaza, protagonista en AECOC, to postać stworzona dla kampanii marketingowej. AECOC to hiszpańska organizacja zajmująca się promocją i rozwojem sektora handlu detalicznego i dystrybucji. Postać Love Klabaza została zaprojektowana, aby przyciągnąć u
Pokaz, jak owoce i warzywa mogą być 'cool'. W tym celu Love Klabaza przedstawiła swoją strategię promowania spożycia dyni podczas panelu dyskusyjnego prowadzonego przez Piedad Coscollá, dyrektora ds. marketingu Anecoop, z udziałem Banana de

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Banany