Marka konsumencka Banana zostanie wyeksponowana w Berlinie
Po udanym wprowadzeniu marki konsumenckiej Fyffes Trudi's w październiku ubiegłego roku, firma zaprezentuje nową kampanię marki na targach Fruit Logistica. Ta aktywacja obiecuje gościom wciągające doświadczenie oferujące bezpośrednie spotkanie z marką.
"Zakorzeniona w szeroko zakrojonych globalnych badaniach konsumenckich, Trudi's opiera się na pragnieniu konsumentów, aby zapewnić, że
...

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Banany