Morrisons wprowadza dopasowanie cenowe Aldi i Lidl
Morrisons poszedł w ślady Asdy, uruchamiając program dopasowywania cen, oferując swoim klientom setki cotygodniowych artykułów pierwszej potrzeby w tej samej cenie lub taniej niż te sprzedawane przez Aldi i Lidl.
Program, który wystartował dzisiaj (19 lutego), obejmuje ponad 200 podstawowych produktów, takich jak banany, cebula i marchew.
Morrisons powiedział, że będzie sprawdzał ceny w porównaniu z Aldi i Lidl.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Banany