Nowa marka bananów walczy z "dewaluacją produktów
Wiodący dostawca Fyffes, słynna pierwsza firma na świecie, która umieściła markową etykietę na swoich owocach, zaprezentowała nową markę konsumencką dla bananów, która, jak twierdzi, będzie odpowiedzią na powszechną dewaluację świeżych produktów.
Nowa marka, o nazwie Trudi's, ma na celu wykorzystanie rosnącego popytu na odpowiedzialnie pozyskiwane produkty i otwarcie konsumentom oczu na rzeczywiste koszty produkcji
.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Banany