Owoce i warzywa są najrzadziej reklamowanymi produktami spożywczymi
W 2021 r. zainwestowano 477 mln euro w reklamę żywności i napojów, co nie obejmuje sektora dystrybucji i cateringu, który przeznaczył kolejne 455,8 mln euro na reklamę. Liczba ta przekracza pieniądze wydane na promocję samochodów, banków, produktów kosmetycznych, artykułów modowych i firm telefonicznych.
Niewiele produktów świeżych, które są reklamowane, to banany z
Europy.

Eurofresh Distribution jest międzynarodowym liderem w dostarczaniu informacji o dystrybucji i sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Przez ponad 22 lata Eurofresh informuje swoich czytelników na całym świecie o najnowszych wiadomościach z tego sektora. Magazyn ma 10 000 prenumeratorów drukowanych i 19 000 prenumeratorów newslettera online (detaliści, importerzy i dostawcy).
Zobacz więcej: Banany