Różowe naklejki na banany, które pomogą zwiększyć widoczność raka piersi
Siódmy rok z rzędu Chiquita zmienia swoją niebieską naklejkę na cześć Narodowego Miesiąca Świadomości Raka Piersi. Nowa różowa naklejka, dopasowana do różowej wstążki, międzynarodowego symbolu świadomości raka piersi, ozdobi 200 milionów smacznych żółtych bananów Chiquita na całym świecie. Ta niewielka zmiana, wprowadzona we współpracy z American Cancer Society (ACS), ma na celu

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Banany