"Rozszerzamy dystrybucję bananów jednokrotnego użytku w Europie, aby rozwiązać problem marnowania żywności"
Fresh Del Monte ogłosiło plan silnej ekspansji swojego wygodnego, 24-kilogramowego pudełka z bananami Del Monte na rynku europejskim. Produkt jest zapakowany w małe pudełko zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu rosnącego popytu na wygodne przekąski "on-the-go" w różnych kanałach detalicznych i gastronomicznych. Ma on również pomóc europejskim konsumentom w walce z inflacją, jednocześnie wspierając
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Banany