SanLucar i Paddington: Dla najbardziej łasuchów!
2024-12-27 00:00
Źródło:
Fruittoday.com
Pod hasłem „Dla łasuchów!”, od 6 stycznia do 2 marca, miś Paddington i SanLucar połączą siły w nowej kampanii skupionej na cytrusach, mango, ananasach, awokado, bananach, pomidorach i owocach leśnych.
Fruittoday.com
"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Banany
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem