W tym tygodniu w magazynie Fruchthandel: Flandria, Południowy Tyrol i banany
Belgijski udział w tegorocznych targach był większy niż kiedykolwiek w historii FRUIT LOGISTICA. Zorganizowane przez flandryjskie biuro marketingu rolnego VLAM targi objęły łącznie 32 belgijskich dostawców ziemniaków, owoców, warzyw i drzew owocowych. Ponadto stowarzyszenia branżowe Fresh Trade Belgium, Belgapom, LAVA, Stowarzyszenie Belgijskich

Wydawnictwo Fruchthandel to międzynarodowe przedsiębiorstwo medialne z siedzibą w Düsseldorfie. Jego głównym zainteresowaniem jest tematyką świeżych owoców i warzyw - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż do konsumentów.
Korzenie Fruchthandel sięgają roku 1916, kiedy to powstało specjalistyczne czasopismo "Früchtehandel", obecnie znane jako "Fruchthandel Czasopismo ma ugruntowaną pozycję lidera na rynku w języku niemieckim, dzięki wysokiej fachowości, aktualności i zaangażowaniu w tematykę owoców i warzyw. Oprócz tygodnika "Fruchthandel Magazin" wydaje specjalne wydanie krajowe i tematyczne, roczny przewodnik branżowy oraz codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".