Aktywacje zakupowe mające zwiększyć sprzedaż borówek w USA.
2024-05-10 12:00
Źródło:
Fruitnet.com
Rada ds. Amerykańskich Borówek Wysokich (USHBC) rozpoczęła kampanię marketingową dla klientów oraz konsumentów, mającą na celu zwiększenie sprzedaży świeżych i mrożonych borówek w sklepach detalicznych.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem