Amerykański przemysł borówkowy naciska na zmianę taryfy celnej przed misją handlową do Japonii
Po zawarciu amerykańsko-japońskiej umowy handlowej w 2020 r., która wyeliminowała japońskie cła na świeże i suszone borówki, ale pozostawiła cła na mrożone borówki, amerykański przemysł borówkowy podkręca temperaturę w tej kwestii. "Mamy nadzieję, że USTR podejmie działania w celu rozwiązania tej kwestii teraz, gdy Kongres zaangażował się w tak znaczącą sprawę", mówi Alyssa Houtby, dyrektor ds. rządowych
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska