Każdego miesiąca dzwonimy do kilkuset firm, aby zapytać o ceny. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

"Atrakcyjny design przyczynia się do natychmiastowego rozpoznania i przyciągania uwagi"

2024-05-13 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Firma Herbert Widmann Ltd ogłosiła wprowadzenie na rynek nowej marki handlowej o nazwie „Hey Berry”. Międzynarodowy specjalista od jagód tym samym rozpoczyna nowy sezon niemieckich borówek z uderzającym nowym koncepcją marketingową. Podstawowym celem było „stworzenie trwałej marki, która spełnia”

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Borówka amerykańska

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem