Australijscy producenci łączą siły, aby zwiększyć cały koszyk owoców jagodowych
Pierwsi w branży producenci owoców jagodowych z całego kraju połączyli siły, aby zachęcić australijskich kupujących do umieszczania większej ilości owoców jagodowych w swoich koszykach. W ramach współpracy, realizowanej przez Hort Innovation i prowadzonej przez Berries Australia, borówki, maliny, jeżyny i truskawki będą promowane pod hasłem "koszyk jagód".
Dyrektor generalny Hort Innovation, Brett

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska