Badanie identyfikuje, które opisy jakości świeżych borówek zwiększą ich zakup.
2024-05-22 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Popyt na świeże jagody borówki o oznaczeniu "Stay fresh" doświadczył najmniejszego spadku po jednoprocentowym wzroście ceny, w porównaniu z oznaczeniami "Crunchy" i "Sweety". Nowe badanie dostarcza przydatnych wskazówek dla producentów jagód borówki, sprzedawców detalicznych i marketerów, które mogą pomóc w podejmowaniu decyzji.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem




