Billboardy USHBC pojawiły się w Wietnamie
W ramach globalnego programu rozwoju biznesu USHBC, mobilne billboardy Grab a Boost of Blue trafiły na ruchliwe ulice Wietnamu, aby promować borówki na rozwijającym się rynku.
Grab a Boost of Blue to konsumencka kampania marketingowa USHBC, która została wdrożona w kraju i za granicą i ma na celu zainspirowanie konsumentów do zakupu borówki amerykańskiej poprzez wezwanie do
zakupu borówki amerykańskiej.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska