Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Billboardy USHBC pojawiły się w Wietnamie

2023-08-04 08:00
Źródło: Fruitnet.com

W ramach globalnego programu rozwoju biznesu USHBC, mobilne billboardy Grab a Boost of Blue trafiły na ruchliwe ulice Wietnamu, aby promować borówki na rozwijającym się rynku.

Grab a Boost of Blue to konsumencka kampania marketingowa USHBC, która została wdrożona w kraju i za granicą i ma na celu zainspirowanie konsumentów do zakupu borówki amerykańskiej poprzez wezwanie do

zakupu borówki amerykańskiej.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Borówka amerykańska

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem