Camposol Holding PLC 2022 r. wzrost sprzedaży o 20% w porównaniu z 2021 r.
Sprzedaż Camposol Holding PLC wyniosła 406,3 mln USD w 2022 r., wzrost o 20% w porównaniu do 2021 r., tłumaczony głównie wzrostami wolumenów borówek i mandarynek, EBITDA z działalności kontynuowanej wyniosła 62,1 mln USD, a analogiczna marża EBITDA 13,4%.
Sprzedaż wyniosła 118,0 mln USD w I kwartale 2023 r., co oznacza wzrost o 13% w porównaniu z I kwartałem 2021 r., wyjaśniany głównie dzięki wzrostom
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska