"Dla hodowców i sprzedawców detalicznych jesteśmy otwartą księgą"
Mając po około 25 lat doświadczenia w sprzedaży owoców i egzotyki, Theo Benjert i Rob Pakvis wspólnie podjęli nowe wyzwanie: Berryland. Holenderska firma - wszystko jest w nazwie - początkowo chce skupić się na marketingu całego pakietu importowanych owoców miękkich.
Theo Benjert i Rob Pakvis z peruwiańskimi borówkami.
"To nasza specjalność, a także miejsce, w którym nasza
firma się specjalizuje.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska