Eksport borówek z Peru spadł w tym sezonie o 50%.
Według informacji Fresh Fruit, do tej pory w tym sezonie eksport borówek z Peru spadł o 50% w porównaniu do tego samego dnia w ubiegłym roku, osiągając łącznie 40 527 ton.
"Nie było dobrych wyników w tym sezonie świeżych borówek. W normalnym cyklu wysyłki powinny doświadczyć znacznego wzrostu kilka tygodni temu, ale nadal tak się nie stało", powiedział peruwiański konsultant.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska