Ekwadorski przemysł borówkowy jest "nowym dzieckiem na rynku" z 52-tygodniową przewagą podaży
W zaledwie trzecim sezonie eksportu borówek na niektóre rynki światowe ekwadorski przemysł jest przysłowiowym "nowym dzieckiem na rynku", którego zaletą jest dostępność 52-tygodniowych dostaw. Według inż. Sebastiana Muñoza z Ekwadorskiej Federacji Producentów i Eksporterów Borówki (FEPEXA), "Ekwador otworzył protokół fitosanitarny dla ponad 30 krajów w celu eksportu".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska