El Niño uderza w peruwiańską kampanię borówkową
El Niño ma duży wpływ na kampanię eksportową borówki w Peru. Dane firmy konsultingowej Fresh Fruit Peru pokazują, że dostawy do połowy września wyniosły 40 527 ton, czyli zaledwie połowę tego, co w tym samym okresie ubiegłego roku.
W 36 tygodniu (4-10 września) eksport do Europy wyniósł 1 623 ton, czyli o 66 procent mniej niż w tym samym tygodniu 2022 roku. Wysyłki do USA w tym tygodniu
![Fruitnet.com](/cache/files/fruitsnet-300x200-1---w-150.jpg)
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska