Fresh Direct ogranicza odpady z tworzyw sztucznych
Fresh Direct, wiodący brytyjski dostawca świeżych produktów dla gastronomii, twierdzi, że wprowadził innowacyjne nowe opakowania dla swojej gamy jagód, które drastycznie zmniejszą zawartość plastiku, oszczędzając prawie 50 ton plastiku każdego roku.
Po wspólnych rozmowach z wiodącą brytyjską firmą pubową i piwowarską Greene King oraz globalnym dostawcą owoców jagodowych Driscoll's na początku tego roku,
Fresh Direct wprowadził innowacyjne opakowania na owoce jagodowe.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska