Gruzińska Krajowa Agencja Konkurencji rozpoczęła monitorowanie rynku borówki amerykańskiej
Ogłosił to prezes agencji Irakli Lekvinadze w programie bm.ge. Według niego, postanowiono rozpocząć monitorowanie rynku borówek w oparciu o apel lokalnych rolników, zauważa EastFruit.
Jak wyjaśnia Irakli Lekvinadze, rolnicy uważają, że firmy zajmujące się eksportem produktów sztucznie obniżają ceny borówek.

EastFruit to platforma analityczna, która pomaga w rozwoju biznesu owocowo-warzywnego. Głównym celem tej platformy jest zwiększenie dochodów producentów poprzez bardziej efektywne produkcję, przechowywanie, przetwarzanie i marketing owoców i warzyw. EastFruit jest centrum wiedzy i doświadczenia dla wszystkich uczestników rynku owocowo-warzywnego w Europie Wschodniej, Kaukazie i Europie Środkowej.
Portal jest skierowany do producentów owoców i warzyw, małych i średnich rolników, producentów soków owocowych i warzywnych, przetwórstwa owocowo-warzywnego, eksporterów, importerów, sieci supermarketów, dostawców sadzonek, nasion, technologii i sprzętu oraz stowarzyszeń i związków producentów owoców i warzyw, struktur państwowych i dostawców usług i produktów dla sektora rolniczego. W skrócie dla wszystkich uczestników biznesu owocowo-warzywnego.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska