Indeks konsumencki GfK: Znaczny spadek sprzedaży owoców jagodowych
Dzięki wzrostowi cen o osiem procent (owoce) i sześć procent (warzywa), wzrost sprzedaży dla obu kategorii był znacznie wyższy w listopadzie (11% owoce i 7% warzywa). Wartość sprzedaży ziemniaków również wzrosła w omawianym miesiącu, ale tylko o cztery procent. Wzrost ten można wytłumaczyć wyłącznie wzrostem cen o około pięć procent, przy takim samym spadku wolumenu sprzedaży.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska