Indonezyjski rynek najbliżej otwarcia dla peruwiańskich borówek
Peru ma ambicje, aby zmienić świat na niebieski dzięki swoim świeżym jagodom i uczynić je najbardziej preferowanymi owocami na ziemi. Ich celem jest otwarcie nowych rynków, przy czym Indonezja jest najbliżej otwarcia kolejnego i otrzymania niebieskiego złota z Peru, ponieważ wkrótce rozpocznie kampanię 2023/2024 z 18% większym wolumenem i 35% wzrostem produktów ekologicznych.
Organ branżowy Proarandanos,

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska