Jagody z Jalisco eksportowane do USA, Kanady i Japonii
Jalisco jest głównym meksykańskim producentem borówek, a wiele z zebranych tam owoców będzie eksportowanych do USA, Kanady i Japonii. Jego sprzedaż za granicę osiągnęła wartość 490 milionów dolarów i średnią roczną stopę wzrostu wynoszącą 15,5%, przy czym Stany Zjednoczone są głównym celem meksykańskiego eksportu owoców, z udziałem wynoszącym 94,9%.
Na drugim miejscu pod względem odbioru meksykańskich

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska