"Kampania marokańskich borówek była spójna pod względem ilości i cen".
"Pozostały nam jeszcze dwa do trzech tygodni marketingu w sezonie marokańskich borówek, ale biorąc pod uwagę problemy związane z pogodą, których ostatnio doświadczyła produkcja, sezon może zakończyć się w każdej chwili", wyjaśnia Arnaud z Lacour, firmy obecnej na rynku Rungis. Kampania rozpoczęła się cztery miesiące temu i była ogólnie pozytywna. "Byliśmy zadowoleni z jakości

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska