Konsumenci zainteresowani polskimi borówkami
Powiększanie bazy klientów zarówno w kraju, jak i za granicą było głównym celem polskiego przemysłu borówkowego w 2023 roku. Ten podwójny cel, przy jednoczesnym zwiększeniu automatyzacji i sadzeniu nowych, wysokiej jakości odmian, oznaczał pracowite 12 miesięcy.
"W tym roku pracowaliśmy nad rozszerzeniem naszej oferty krajowej oraz bazy klientów z Bliskiego Wschodu i Azji Południowo-Wschodniej", wyjaśnia
.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska