Logofruits szybko się rozwija i ma drugi strumień przychodów dzięki Tomra Food.
W zaledwie pięć lat od powstania, Logofruits stało się największym producentem borówek w Portugalii i jednym z największych w Europie. Oprócz uprawy i pakowania owoców dla znanych sieci supermarketów w Europie Północnej i Hiszpanii, Logofruits świadczy również usługi pakowania dla hurtowników w Ameryce Południowej i Afryce Południowej. Działalność firmy wciąż się rozwija.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska