Maszyna do sortowania borówek "Green Sort" wykorzystuje sztuczną inteligencję do klasyfikacji
Sortownica do borówek "Green Sort" to kolejny ciekawy produkt polskiej firmy, sprzedawany w kilkudziesięciu krajach na całym świecie: Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Portugalii, Francji, RPA, Rumunii, Białorusi, Rosji i na Litwie. Pozytywne opinie zadowolonych klientów są najlepszym potwierdzeniem obranej przez firmę ścieżki rozwoju.
The Green

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska