Nowe maszyny pozwalają portugalskiemu producentowi borówek otworzyć drugie źródło przychodów
W ciągu zaledwie pięciu lat od rozpoczęcia działalności, Logofruits stało się największym producentem borówek w Portugalii i jednym z największych w Europie. Oprócz uprawy i pakowania owoców dla znanych sieci supermarketów w Europie Północnej i Hiszpanii, Logofruits świadczy również usługi pakowania dla hurtowników z Ameryki Południowej i Afryki Południowej. A firma wciąż się rozwija: w szóstym sezonie, w

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska