Peruwiańska kampania na rzecz świeżych borówek nadal pozostaje daleko w tyle
Kampania peruwiańskich świeżych borówek wciąż pozostaje daleko w tyle za poprzednim sezonem. "W ubiegłym roku o tej porze Peru eksportowało już ponad 20.000 ton borówki tygodniowo, co nie zostało osiągnięte w żadnym tygodniu tego roku, ponieważ maksymalne dostawy nie przekroczyły 12.000 ton. Ubiegły tydzień był jak dotąd najlepszym tygodniem, ponieważ kraj wyeksportował łącznie 11 149 ton borówek, 45%
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska