Plantatorzy borówek powinni zmienić swoje metody
11 Międzynarodowa Konferencja Borówkowa zgromadziła ponad 500 uczestników z wielu krajów europejskich. Byli goście z Ukrainy, Litwy, Białorusi, Niemiec, Holandii, Rumunii, Chorwacji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoch, Słowacji, Gruzji, a nawet odległej Jordanii. Podczas konferencji poruszono wiele tematów. Wydaje się, że na rynku borówki potrzebne są zmiany - na
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Borówka amerykańska